Versifico

Verselj!

Ki vagyok?

2019. május 27. 21:25 - Henkor

Vagyok én a romlott nő,

Hitvány, talp alá való!

Én vagyok a prűd magány,

Önmagát szíven maró!

 

Én vagyok a fájdalom,

Kit nem felejtesz el.

Én vagyok a boldogság,

Kire ma (még) emlékezel.

 

Én vagyok az őrület maga,

Mi fejedbe költözik.

Én vagyok a nyugalmad,

Ki hintaszéked lökdösi.

 

Én vagyok az élő halál,

Ki a sátánnal prédikál!

Én leszek a megnyugvásod,

Az utolsó vacsorán!

 

Én vagyok, ki fakó képed

Szívàrvánnyal szinezi.

Én vagyok ki minden napod,

Fekete lepellel elfedi.

 

Kérdem én,hát mit szeretnél,

Kid legyek?

 

Legyek-e szemed,ha már elborít a homàly?

Legyek-e kezed,mi mutatja az irányt?

Legyek-e hangod,mikor már csak síkítani tudnàl?

Legyek-e barát,ki fogja kezed,ha elfutnál?

Legyek-e szeretőd,magányos éjszakán?

Legyek-e bajtársad egy rosszul sikerült délután?

 

Ki vagyok én,

magam sem tudom!

Mit látsz te belőlem....?

Igen, az is én vagyok!

 

d0540b6d-adb1-433c-bbac-b68597bd4884.jpeg

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://versifico.blog.hu/api/trackback/id/tr5114865040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása