Versifico

Verselj!

Süppedő homok

2019. augusztus 07. 10:19 - Henkor

Süppedô homok

 

Fekszem a homokba,

Húz a mélybe!

Eltünő életem,

Csak nézem félve!

 

Könnyeim fájnak,

Megállíthatatlanok.

Bűneid sokaságát

Láthatod az arcomon.

 

Megbocsátok,nincs már harag

Szívemben csak fájdalom.

Hiába hazudsz már,

Átlátok a falakon!

 

Már nem baj,megtörtént

Vége van.

Levegőt még veszek,

Hallok,de már csak zajt.

 

Az út hosszú volt,

Elvesztettem mindent.

Vagyont,szülőt,testvért,

Barátot,szerelmet,hitet.

 

Homokba fekszem,

Körülöttem emberek.

Kik körbe állnak,

Már semmit nem jelentenek.

 

Számig ér már,rossz íze van!

Köpködök!

Testemet már betemette

Homok alatt ördögök..

 

Már a könny se csordul,

Megnyugodtam!

Nézem az eget,

Szívem már nem nyugtalan!

 

Meztelen testem,

Mit homok fedett.

Férgek rágják,

Már levegőt se veszek....

 

db541150-6f43-4db9-83cf-df302ea2efa8.jpeg

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://versifico.blog.hu/api/trackback/id/tr9414999170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása